Wyrejestrowanie pojazdu
Wniosek właściciela
Wyrejestrowania pojazdu należy dokonać w przeciągu 30 dni od dnia przekazania pojazdu do demontażu.
Opłaty
W kasie starostwa (parter ul. H. Sienkiewicza 6a) należy wpłacić 10 zł opłaty skarbowej za wydanie decyzji o wyrejestrowaniu pojazdu.
Wymagane dokumenty
Do wniosku o wyrejestrowanie pojazdu (do pobrania poniżej), należy dołączyć:
- zaświadczenie o demontażu pojazdu,
-dowód rejestracyjny,
- tablice rejestracyjne,
- pełnomocnictwo.
Złożenie wniosku
Właściciel, bądź osoba upoważniona (pełnomocnictwo do pobrania) przedkłada komplet dokumentów w Wydziale Komunikacji - ul. H. Sienkiewicza 6a parter
tel. 75 6450101, 75 6450103
Godziny pracy Wydziału:
1. Poniedziałek 7.30 - 17.00
2. Wtorek 7.30 - 15.30
3. Środa 7.30 - 15.30
4. Czwartek 7.30 - 15.30
5. Piątek 7.30 - 14.00
Czas załatwienia sprawy
Wyrejestrowania pojazdu dokonuje się niezwłocznie.