Wydanie prawa jazdy po zdanym egzaminie
Po zdanym egzaminie
Wydanie prawa jazdy po zdanym egzaminie następuje po otrzymaniu od ośrodka egzaminowania informacji o pozytywnym wyniku egzaminu państwowego oraz po uiszczeniu opłaty za wydanie prawa jazdy.
Opłaty
Po zdanym egzaminie należy uiścić opłatę za wydanie prawa jazdy w wysokości 100 zł - jest to warunek niezbędny do zamówienia prawa jazdy.
Opłaty należy dokonać w kasie Starostwa lub przelewem na konto : Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze -
nr 40 1020 3668 0000 5402 0465 9613.
Powyższą opłatę należy dostarczyć do Wydziału Komunikacji - pokój 100 ul. H. Sienkiewicza 6a.
W przypadku dokonania przelewu na konto, prosimy o informację telefoniczną - nr tel.: 75 645 02 53
Czas załatwienia sprawy
Około 7-10 dni od dnia dostarczenia potwierdzenia uiszczenia opłaty za dokument.
Odbiór prawa jazdy
Odbiór osobisty, za pośrednictwem poczty bądź za okazaniem pełnomocnictwa.
Godziny pracy Wydziału:
1. Poniedziałek 7.30 - 17.00
2. Wtorek 7.30 - 15.30
3. Środa 7.30 - 15.30
4. Czwartek 7.30 - 15.30
5. Piątek 7.30 - 14.00