Wymiana dowodu rejestracyjnego
Wniosek właściciela
Wymiany dowodu należy dokonać w przeciągu 30 dni od dnia wykonania badania technicznego, zmiany adresu lub nazwiska właściciela.
Opłaty
W kasie Starostwa (ul. H. Sienkiewicza 6a) - 72,50 zł (18,50 zł - pozwolenie czasowe, 54 zł - dowód rejestracyjny)
Wymagane dokumenty
Wniosek właściciela o wymianę dowodu rejestracyjnego ( do pobrania poniżej ), do którego dołącza się oryginały dokumentów, w przypadku:
1. braku miejsca na kolejny wpis terminu następnego badania technicznego:
- dowód rejestracyjny,
- zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym,
- dowód tożsamości,
- pełnomocnictwo, jeżeli właściciel działa przez pełnomocnika;
2. zmiany adresu właściciela / właścicieli:
- dowód rejestracyjny,
- dowód tożsamości,
- pełnomocnictwo, jeżeli właściciel działa przez pełnomocnika;
3. inne: zmiana nazwiska:
- dowód rejestracyjny,
- dowód tożsamości,
- pełnomocnictwo, jeżeli właściciel działa przez pełnomocnika
Złożenie wniosku
Właściciel, bądź osoba upoważniona (pełnomocnictwo do pobrania) przedkłada komplet dokumentów w Wydziale Komunikacji ul. H. Sienkiewicza 6a parter
tel. 75 6450101, 75 6450103
Godziny pracy Wydziału:
1. Poniedziałek 7.30 - 17.00
2. Wtorek 7.30 - 15.30
3. Środa 7.30 - 15.30
4. Czwartek 7.30 - 15.30
5. Piątek 7.30 - 14.00
Czas załatwienia sprawy
Weryfikacja wniosku odbywa w wydziale w momencie jego złożenia. Pozwolenie czasowe wydaje się właścicielowi do czasu odbioru dowodu rejestracyjnego tj. do 30 dni.