Logo Powiat Kamiennogórski
Powróć do: Wydział Komunikacji

Wyrejestrowanie pojazdu po zniszczeniu lub kasacji pojazdu za granicą

Wyrejestrowanie pojazdu po zniszczeniu lub kasacji pojazdu za granicą

Wniosek właściciela
Wyrejestrowania pojazdu należy dokonać w przeciągu 30 dni od dnia kasacji lub zniszczenia pojazdu.

Opłaty
W kasie starostwa (ul. H. Sienkiewicza 6a) należy wpłacić 10 zł opłaty skarbowej za wydanie decyzji o wyrejestrowaniu pojazdu.
 
Wymagane dokumenty
Do  wniosku o wyrejestrowanie pojazdu (do pobrania poniżej), należy dołączyć:
- dokument potwierdzający zniszczenie lub kasację pojazdu za granicą wraz z tłumaczeniem dokumentu  przez tłumacza przysięgłego,
- dowód rejestracyjny,
- tablice rejestracyjne,
- dowód tożsamości,
- pełnomocnictwo, jeżeli właściciel działa przez pełnomocnika.

Złożenie wniosku
Właściciel, bądź osoba upoważniona(pełnomocnictwo do pobrania)  przedkłada komplet dokumentów  w Wydziale Komunikacji - ul. H. Sienkiewicza 6a parter
tel. 75 6450101, 75 6450103

Godziny pracy Wydziału:
1. Poniedziałek 7.30 - 17.00
2. Wtorek 7.30 - 15.30
3. Środa 7.30 - 15.30
4. Czwartek 7.30 - 15.30
5. Piątek 7.30 - 14.00

Czas załatwienia sprawy
Wyrejestrowania pojazdu dokonuje się niezwłocznie.

 

Pliki do pobrania:

Klauzula informacyjna
Format: pdf, 41.42 kB
Pełnomocnictwo
Format: docx, 256.83 kB
Klauzula informacyjna
Format: pdf, 41.42 kB
Wniosek
Format: docx, 17.83 kB