Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Inwestycji i Drogownictwa - pokój 202 (I piętro), tel. (75) 64 50 102
Wymagane dokumenty
Wniosek o zatwierdzenie projektu stałej lub czasowej zmiany organizacji ruchu drogowego (formularz do pobrania na stronie internetowej www.kamienna-gora.pl lub w pokoju 202), który powinien zawierać:
- imię i nazwisko oraz adres lub nazwę i siedzibę podmiotu występującego o zatwierdzenie projektu,
- uzasadnienie wprowadzenia zastępczej organizacji ruchu,
- numer drogi i jej kilometraż lub nazwa ulicy,
- charakter organizacji ruchu (stała lub czasowa),
- przewidywany termin wprowadzenia organizacji ruchu,
- w przypadku czasowej organizacji ruchu data przywrócenia poprzedniej organizacji ruchu.
Do wniosku należy dołączyć:
- dwa egzemplarze projektu organizacji ruchu.
Opłaty
Brak.
Termin złożenia wniosku
30 dni przed planowanym wprowadzeniem zastępczej organizacji ruchu.
Czas załatwienia sprawy
Czas nieokreślony